Zhangcan Ding
AI for better communication
Commented on Молярный объем газов . Закон Авогадро. Прстоянная Авогадродравствуйте, Нурбек! Пожалуйста, введите вашу тему напрямую в нашем продукте, чтобы сгенерировать презентацию автоматически. Вы можете использовать ваш заголовок: "Молярный объём газов. Закон Авогадро. Постоянная Авогадро" — и получить готовые слайды за считанные секунды. Для при…Upvoted Молярный объем газов . Закон Авогадро. Прстоянная АвогадроCommented on Le Turnover dans la restaurationHi dufourquet, Thanks for your message! It looks like you've entered a prompt. To generate content with Pageon, please try entering it directly in the input box on the main product page — it’s the best place to get instant results. If you have any other feedback or suggestions, f…Upvoted Le Turnover dans la restaurationCommented on Help I mistakenly choose wrong planHi Brian, Your refund has been successfully processed and it normally takes 3-5 working days for the transaction to complete to your account. Thanks for your patienceUpvoted Help I mistakenly choose wrong planCommented on please refundHi Frank, we have successfully processed your refund. It typically requires 2-5 business days to complete the refund to your account. Thanks for your patience and understandingCommented on please refund@Frank Debourge Hi Frank, don’t worry we’re on this. Could you please check your mailbox (spam as well), we’ve sent you several emails recently asking for your email address for registration or invoice id so we could iniate the refund immediately.Commented on Double ChargedHi Nick, I’m sorry for the problem. Could you please send your invoice id for the second charge via email to pay@pageon.ai so we cloud process refund for you asap. Thanks for your patience and understanding. Best regards, ZhangcanUpvoted Double ChargedCommented on Unauthorized Charge – Refund Request under Section 4.1Dear Hodu, I hope this message finds you well. I am writing to inform you that your refund request has been processed. The third-party payment platform typically requires 2-5 business days to complete the refund to your account. We appreciate your patience and understanding durin…Commented on Unauthorized Charge – Refund Request under Section 4.1Hi Hodu, we did reply you in your previous post https://update.pageon.ai/p/please-refund asking for sending your payment details via email to us so we could initiate the refund for you. We haven’t received your email yet, could you please check it? Thanks for your patience.Upvoted Unauthorized Charge – Refund Request under Section 4.1Upvoted please refundCommented on Bug Report: 3D Block / Three.js Sandbox Not Rendering ProperlyHi Baivab, Thank you so much for providing such a detailed report. Your insights are incredibly valuable, and they play a crucial role in helping us enhance the quality of our 3D block feature. We are currently working on optimizing the generation speed, success rate and quality…Upvoted Bug Report: 3D Block / Three.js Sandbox Not Rendering ProperlyCommented on RefundHi R B, To proceed with your refund, please provide us with your payment information, including your email address for registration or invoice ID. You can either leave this information here or email it to us at pay@pageon.ai. Please note that due to national holidays currently be…Upvoted RefundCommented on Good effort, needs more workHi Nikos, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Your suggestions are incredibly valuable, and they align perfectly with our current focus for improvement. Your insights reinforce the direction we're aiming for. If you have any more thoughts or specific exa…Upvoted Good effort, needs more workCommented on Feature requestHi, Thank you for your suggestion! To be honest, the "Export to Video" feature hasn't been prioritized highly in our current development plans. However, we would be delighted to hear more about your specific use case. Understanding your needs could help us reconsider our prioriti…Upvoted Feature requestCommented on payment process errorThank you for reaching out to us. We have investigated the error you encountered during the subscription process, and it appears that the payment was intercepted by our third-party payment platform. To proceed, we kindly ask you to try using a different credit card. Thank you for…Upvoted payment process errorCommented on I just got the pro access and then I cannot upload files to auto build a PPT, please helpHi Michelle, Thanks again for providing those details about the file types (PDF and CSV) and their small sizes. We understand how puzzling it must be when even small files fail. We sincerely apologize that you're still facing this issue. As mentioned, this is due to the extremely…Commented on PageOn need more workHi Eric, Thank you for taking the time to share your experience with PageOn. We're truly sorry to hear about the difficulties you encountered – the slowness, errors, and grayed-out areas preventing iteration. We sincerely apologize for the bad experience this caused. We understan…Upvoted PageOn need more workCommented on APIHi Anand, Thank you so much for your detailed and kind reply! We truly appreciate your kind words about our product, especially the comparison with Gamma – that really motivates our entire team! It's fantastic to hear you find our tool intuitive. It's incredibly helpful to unders…Commented on I just got the pro access and then I cannot upload files to auto build a PPT, please helpHi Michelle, Thanks for reaching out, and sorry to hear you're having trouble uploading a file right after getting Pro access. We sincerely apologize for this experience. Right now, we're experiencing very high user traffic, which is causing some temporary congestion with feature…Upvoted I just got the pro access and then I cannot upload files to auto build a PPT, please help